DIGITIS

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi “spletna trgovina DIGITIS”) upravlja podjetje DIGITIS, Maja Radevski s.p., Razlagova ulica 1, 2000 Maribor, z matično številko  7188650000 in davčno številko: SI40165710. Podjetje DIGITIS, Maja Radevski s.p. je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali DIGITIS ). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem DIGITIS, Maja Radevski s.p. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe DIGITIS, Maja Radevski s.p. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Kupcu zagotavljamo dostopnost informacij še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba. Informacije, ki so vam vedno dostopne:

  • podatki o podjetju DIGITIS, Maja Radevski s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktni podatki, ki vam omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti podatkov,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi za nakup na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje in stroške dostave (način, kraj in rok dostave),
  • cene, so jasno in nedvoumno določene ter prikazane z in brez davka, stroški morebitne dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti podatkov,
  • načini plačila in prevzema izdelka, ter rok veljavnosti podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Pravica do odstopa od nakupa

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko izpolnite na obrazcu v spletni trgovini (Reklamacije in servis – prekinitev naročila) ali pošljete obvestilo z nedvoumno izjavo po e-pošti [email protected], pri čemer 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste podali naročilo.

Stvarna napaka

Nosimo odgovornost za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo v 14-ih dneh prevzema izdelka.

Reklamacije

V Digitisu se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili.

V primeru reklamacij ali napačnih izdelkov

Na elektronski naslov [email protected] lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike nakupa v spletni trgovini. Za nakup se ni potrebno registrirati! Kupec postane registriran uporabnik z registracijo v spletni trgovini.

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila pod navedenimi načini plačila na strani spletne trgovine.

Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa poiskali rešitev za obojestransko zadovoljstvo.

Popusti se ne seštevajo.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med DIGITIS, Maja Radevski s.p. in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupcu pošljemo prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so veljavne vse v sporočilu navedene cene in pogoji, ki veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je vedno dostopna tudi registriranim uporabnikom preko njihovega uporabniškega profila.

Izdaja računa

Račun prejme kupec v roku treh dni od predaje izdelka po elektronski pošti. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo

– Po oddajinaročila prejme kupec obvestilo s povzetkom naročenih izdelkov in izbranimi opcijami plačila ter dostave po elektronski pošti. Uporabnikom so na spletni strani v uporabniškem profilu vselej dostopne vse podrobnosti o statusu in vsebini vsakega naročila.

– Vaše naročilo bomo v delovnem času pregledali in naročilo potrdili oziroma z razlogom zavrnili. Pridržujemo si pravico kontaktirati naročnika v namen preverjanja podatkov ali zagotovitve točnosti dobave.

 O statusu naročila bomo sproti obveščali naročnika po elektronski pošti. V primeru, da ste naročili izdelek, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo zagotoviti v obljubljenem roku, vas o novem  roku zaključka naročila obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Preklic naročila

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na naslov [email protected]. V zadevo elektronskega sporočila navedite “Preklic naročila”, v sporočilu pa navedite ime in priimek oz. naziv podjetja ter številko in datum naročila. 

Prodaja pravnim osebam

Registracija in prodaja pravnim osebam z oddajo naročila preko Spletne trgovine je mogoča, vendar so obvezni podatki naziv podjetja, naslov ter davčna številka. Pravne osebe z oddajo naročila preko Spletne trgovine nimajo pravice do odstopa od pogodbe v roku 15 dni in ne morejo reševati sporov preko SRPS.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Komunikacija z uporabniki

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 031 854 208 od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00 ure ali pošljete e-sporočilo na naslov [email protected].

V kolikor potrebujete pomoč pri svetovanju nas lahko pokličete na telefon +386 (0)31 854 208, od ponedeljka do petka od 9.00 do 16.00 ure ali pošljete e-sporočilo na naslov [email protected].

Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Morebitna oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

Ocene in mnenja

Mnenja in ocene so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Spletna trgovina omogoča, da mnenje napiše katerikoli obiskovalec spletne trgovine a ga pred dokončno objavo pregledamo. Objavili ne bomo mnenj in/ali ocen, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po naši oceni ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja in/ali ocene se avtor izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Pridržujemo si pravico vsebino mnenja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namene, ki so v poslovnem interesu podjetja DIGITIS, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na lastnika spletne trgovine.

Pritožbe in spori

DIGITIS spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 031 854 208, pošljite elektronsko sporočilo na [email protected] ali nam pišite na naslov DIGITIS, Maja Radevski s.p., Razlagova ulica 1, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

DIGITIS upošteva določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko-Slovenija.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList. Podjetje DIGITIS priznava kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov sledečega izvajalca:

Izvajalec IRPS* Poslovni naslov E- naslov Telefon in faks Kontaktna oseba
Evropski center za reševanje sporov Tomšičeva 6 1000 Ljubljana [email protected] T: 08 205 65 90
F: 01 244 99 95
Uroš Petohleb

Omejitev odgovornosti

DIGITIS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih ne uspemo pravočasno ažurirati. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

DIGITIS ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

DIGITIS si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.